Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Indexing
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • List of evaluators
    • Privacy Statement
    • San Francisco Declaration on Research Assessment (DORA)
    • Code of Ethics
    • Good editorial practices in gender equality
    • Política de uso de la Inteligencia Artificial (IA)
    • Estadísticas
    • Datos Visibilidad
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 4 (2019)

No. 4 (2019)

DOI: https://doi.org/10.24310/IJNE2.2.2019
Published: 2019-12-28

ARTICLES

  • Autism Spectrum Disorder (ASD) and the use of Information and Communication Technologies (ICT).

    Desirée Domínguez Barquero
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Causes that are limiting the development of applied scientific research in administrative and accounting careers at the Ecuadorian university

    Wilson Heriberto Salazar Pazmiño
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • The arrival of new technologies to education and their implications

    Cynthia Calero Sánchez Calero Sánchez
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Transformación social y cultura de convivencia

    Mohamed Chamseddine Habib Allah
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Validación de un cuestionario para la evaluación de competencias clínicas en nutrición.

    Mauricio Bretón de la Loza Martín, Jaqueline Guadalupe Guerrero Ceh, Ofmara Yadira Zúñiga Hernández, Laura Tatiana Cervantes Ramírez, Sara Diana Garduño Díaz, Sonalí Carranco Gómez, María Alejandra Terrazas Meraz
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Evaluation of digital competencies of students of the Catholic University of Santo Toribio de Mogrovejo (Perú)

    Rocío del Pilar Rumiche Chávarry, Gerardo Raúl Chunga Chinguel
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)
  • Escape FolRoom: Proposal for an integrated game in the Training and Orientation class.

    Carmen María Lozano López, Marie-Noëlle Lázaro
    • PDF (Español)
    • HTML (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • 简体中文

gs

2023   H5 | 6

redes

   

 

Top read |
Top downloaded
  • (7553) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (4139) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (3912) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (3862) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (2734) La mejora de las habilidades comunicativas en alumnos TEA a través de las TIC
  • (3506) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (3456) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (2983) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (2844) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (2468) Historia del ecuavóley, análisis desde el paradigma educativo

antiplagio

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

eISSN 2605-1931

Sede Editorial: Facultad de Ciencias de la Educación.                                                        

Universidad de Málaga – Campus Teatinos                                                                          

Bulevard Louis Pasteur, 25.

29010 - Málaga (España)

Teléfono: +34 952131073

Correo electrónico: ijne@uma.es

 

Edita: Grupo de Investigación de Innovación y Desarrolllo Educativo Inclusivo (IDEI), Hum-1009.

Web: http://www.revistas.uma.es/index.php/NEIJ/

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.