Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • Indexing
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • List of evaluators
    • Privacy Statement
    • San Francisco Declaration on Research Assessment (DORA)
    • Code of Ethics
    • Good editorial practices in gender equality
    • Política de uso de la Inteligencia Artificial (IA)
    • Estadísticas
    • Datos Visibilidad
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 15 (2025)

No. 15 (2025)

					View No. 15 (2025)
DOI: https://doi.org/10.24310/ijne152025
Published: 2025-07-31

Full Issue

  • PDF (Español)

ARTICLES

  • Impact of physical activity on the emotional well-being of people with intellectual diversity

    Javier Ruiz Ortega, Mónica Belda-Torrijos
    • PDF (Español)
  • Is the shift in Ghana's educational policy a blessing or a curse for Ghana?

    Daniel ayembilla, Ayanwale
    • PDF (Español)
  • La Influencia del ambiente sociocultural en el léxico del alumnado de educación primaria Influence of the sociocultural environment on the vocabulary of primary school students

    Alejandra Parra López, María Parra López
    • PDF (Español)
  • Analysis of plans for the prevention, monitoring and control of absenteeism and school dropout rates, and educational response in the Region of Murcia

    Andrés Escarbajal Frutos, Juan José Hernández Infante
    • PDF (Español)
  • El Phubbing y redes sociales: Análisis de una muestra de universitarios del Perú El phubbing

    Rocío Emilia Saavedra Sandoval, Simona María Parraguez Carrasco, Henrry Williams Cancino Ramos, Yrma Burga Bustamante
    • PDF (Español)
  • Promoting entrepreneurship in an educational context through the lens of inclusivity

    Esmeralda Guillén Tortajada, Pilar Jiménez Martínez
    • PDF (Español)
  • Artificial Intelligence and Multiliteracies: Preparing Learners for a Technologically Evolving World

    Dr Apata, Dr Tobi, Dr Yusuf, Dr Ugom
    • PDF (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • 简体中文

gs

2023   H5 | 6

redes

   

 

Top read |
Top downloaded
  • (7560) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (4098) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (3903) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (3805) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (2714) La mejora de las habilidades comunicativas en alumnos TEA a través de las TIC
  • (3479) La llegada de las nuevas tecnologías a la educación y sus implicaciones
  • (3427) Trastornos del lenguaje en alumnado con TEA
  • (2974) Uso de las metodologías activas en los centros educativos de educación infantil, primaria y secundaria
  • (2809) El Trastorno del Espectro Autista (TEA) y el uso de las Tecnologías de la información y comunicación (TIC)
  • (2456) Historia del ecuavóley, análisis desde el paradigma educativo

antiplagio

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

eISSN 2605-1931

Sede Editorial: Facultad de Ciencias de la Educación.                                                        

Universidad de Málaga – Campus Teatinos                                                                          

Bulevard Louis Pasteur, 25.

29010 - Málaga (España)

Teléfono: +34 952131073

Correo electrónico: ijne@uma.es

 

Edita: Grupo de Investigación de Innovación y Desarrolllo Educativo Inclusivo (IDEI), Hum-1009.

Web: http://www.revistas.uma.es/index.php/NEIJ/

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.