Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
ff
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Information for reviewers
    • Evaluation team
    • Statistics
    • Privacy Statement
    • Consortium Journals
    • Contact
  • Current
  • Previous issues
  • Indexing
  • Submissions
  • Grupo Innoeduca
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Indexing

Indexing

We are currently working on the process of adapting our procedures to the requirements of the different indexing systems.

Currently, the Innoeduca Journal is indexed in:

       

Other indexing

  • Actualidad Iberoaméricana
  • Google Académico
  • Base - Bielfield Academic Search Engine
  • Bauhaus Universität Weimar
  • Bibliothekssystem Universität Hamburg
  • Biblioteca Nacional de España
  • Biblioteca Universidad de Zaragoza
  • Bilioteca Universidad Autónoma de Madrid
  • Drexel University Libraries
  • EZB-Electronic Journals Library
  • EBSCO Information Services (Open Science Directory)
  • Fachhochschule Erfurt, Hochschulbibliothek
  • Hispana
  • Hochschule Magdeburg-Stendal, Hochschulbibliothek
  • Hochschule Merseburg (FH), Bibliothek
  • JournalTOCs
  • Leiden University Library
  • Open Acces Library
  • Open University Malaysia
  • Otto-Friedrich-Universität Bamberg
  • Sherpa/RoMEO
  • Texas A & M University-San Antonio Library
  • University of Glasgow
  • Universität Augsburg
  • Universität Bayreuth
  • University of Princeton
  • Universität Regensburg
  • University of Regina
  • Universita?ts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
  • Thu?ringer Universita?ts- und Landesbibliothek
  • THE EUROPEAN LIBRARY - Catalogue of resources at al national libraries of Europe

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español

JCR y JCI WOS

fecyt

escii

dialnet

 

redib

antiplagio

rd

Top read |
Top downloaded
  • (2156) Barreras a la inclusión digital de las personas mayores: una reflexión intergeneracional sobre la necesidad de desarrollar competencias digitales para el colectivo con mayor nivel de exclusión digital
  • (1763) Impacto del uso de los recursos tecnológicos en el rendimiento académico
  • (1683) Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
  • (1605) Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
  • (1389) Influencia de la robótica educativa en la motivación y el trabajo cooperativo en Educación Primaria: un estudio de caso
  • (3841) Revisión sistemática de la literatura: Beneficios de los videojuegos en Educación Primaria
  • (3419) Tecnologías para la enseñanza y el aprendizaje del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: una revisión sistemática
  • (2943) El método R5 de Práctica Reflexiva. Evaluación de su impacto en la formación inicial de maestros
  • (1756) Los recursos educativos digitales en la atención a la diversidad en Educación Infantil
  • (1206) La competencia mediática del alumnado universitario para crear contenidos digitales

gs

2023   H5 | 11

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Sede editorial: Facultad de Ciencias de la Educación
Universidad de Málaga - Campus de Teatinos
Boulevard Louis Pasteur 25
29010 - Málaga (Spain)
Teléfono: +34 95 213 29 44
Correo electrónico: revista.innoeduca@uma.es

EDITA: Grupo de investigación InnoEduca
Web: http://revistas.uma.es/index.php/innoeduca
Correo electrónico: innoeduca@uma.es



 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.