Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • International Scientific Council
    • International Committee of Scientific Reviewers
    • Quality criteria
    • code of ethics
    • Digital file preservation policies
    • Open Access and Reuse Policy
    • Privacy Statement
    • Monograph proposal
    • Dirección Reppe
    • Contact
  • Call for papers
  • Submissions
  • Visibility data
  • Indexaciones
  • Archives
  • Reppe
  • Symposium
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 2 (2017)

Vol. 2 No. 2 (2017)

					View Vol. 2 No. 2 (2017)
DOI: https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v2i2.
Published: 2020-07-03

Full Issue

  • PDF (Español)
  • Index

    Manuel Cebrián de la Serna (Author)
    1-2

Investigación

  • Inclusion of digital technologies in education: (re) construction of professional teacher identity in practice.

    Paula Alves de Quadros-Flores, Manuela Raposo-Rivas (Author)
    2-17
    • pdf (Español)
  • Quality of pedagogical intervention in the classroom, from the perspective of teachers and students

    Elsa Maria Ribeiro da Silva (Author)
    18-31
    • pdf (Português (Brasil))
  • Assessment of intervention designs in the Practicum as training and research instrument in the Master’s Degree in Teachers Training of Social Sciences

    Daniel David Martínez-Romera (Author)
    32-49
    • pdf (Español)

Experiencias

  • Development a VIRTUAL PRACTICUM: fundamentals and keys.

    Marcela Paz González-Brignardello, Laura Méndez Zaballos (Author)
    50-68
    • pdf (Español)
  • The practice of supervised teaching in the initial training of teachers of the 1st ceb: dynamics in the UTAD.

    Natália Lopes, Ana Maria Bastos (Author)
    69-83
    • pdf (Español)

Recensions

  • Review of the book Specific competences in the studies of Law Definition and evaluation

    Violeta Cebrián-Robles (Author)
    84-86
    • pdf (Español)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Español
  • Português (Brasil)

dialnet

 

redes

##plugins.blocks.mostRead.settings.blockTitle## |
##plugins.blocks.mostDownload.settings.blockTitle##
  • (15365) Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
  • (1823) El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
  • (1304) Formación Dual Universitaria: una revisión descriptiva
  • (1066) Los ODS y el ABP en el Prácticum: una experiencia formativa
  • (1007) Un estudio cualitativo sobre las relaciones de cooperación y colaboración de los estudiantes durante el periodo de prácticas
  • (46673) Liderazgo compartido por los tutores académicos de prácticas a través de una herramienta colaborativa
  • (921) Menores y educadores sociales en los centros de protección a la infancia
  • (910) El Practicum y las prácticas externas en la formación universitaria
  • (551) Lesson Study: reconstruir el conocimiento práctico en y para la profesionalización docente de la UNAE
  • (540) Las capacidades físicas básicas a través del juego motor desde una perspectiva interdisciplinar y transversal en 5º de Educación Primaria

antiplagio

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Keywords

Practicum Journal published by The Association for the Development of Practicum and External Practices: Practicum Network (REPPE)   

Consortium Journals

 

   

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.