La formación inicial del máster de profesorado: reflexiones en torno a la implementación de una propuesta didáctica para una educación lectoliteraria

Initial training in the teaching master: reflections around the implementation of a didactic proposal for a reading and literary education

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11107

Abstract

Initial training, Literary competence

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Publication Facts

Metric
This article
Other articles
Peer reviewers 
0
2.4

Reviewer profiles  N/A

Author statements

Author statements
This article
Other articles
Data availability 
N/A
16%
External funding 
N/A
32%
Competing interests 
N/A
11%
Metric
This journal
Other journals
Articles accepted 
36%
33%
Days to publication 
349
145

Indexed in

Editor & editorial board
profiles
Academic society 
N/A
Publisher 
EduVerso, Universidad de Málaga

Author Biographies

Carmen Romero Claudio, Universidad de Cádiz

Profesora de la Universidad de Cádiz

carmen.romeroclaudio@gmail.com

https://orcid.org/0000-0002-2813-9579

Rafael Jiménez Fernández, Universidad de Cádiz

Profesor titular del Departamento Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Universidad de Cádiz

rafael.jimenezfernandez@uca.es

https://orcid.org/0000-0001-8665-6788

Published

2019-12-19

How to Cite

Romero Claudio, C., & Jiménez Fernández, R. (2019). La formación inicial del máster de profesorado: reflexiones en torno a la implementación de una propuesta didáctica para una educación lectoliteraria: Initial training in the teaching master: reflections around the implementation of a didactic proposal for a reading and literary education. Investigaciones Sobre Lectura, (12). https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11107

Issue

Section

Artículos