Influencia de la formación inicial del profesorado en los hábitos lectores y en el concepto de educación literaria

Reading comprehension and academic performance in Elementary Education

Authors

DOI:

https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11110

Abstract

Lectura, formación lectora, educación literaria

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Publication Facts

Metric
This article
Other articles
Peer reviewers 
0
2.4

Reviewer profiles  N/A

Author statements

Author statements
This article
Other articles
Data availability 
N/A
16%
External funding 
N/A
32%
Competing interests 
N/A
11%
Metric
This journal
Other journals
Articles accepted 
36%
33%
Days to publication 
349
145

Indexed in

Editor & editorial board
profiles
Academic society 
N/A
Publisher 
EduVerso, Universidad de Málaga

Author Biography

María Juárez Calvillo, Universidad de Málaga

Published

2019-12-19

How to Cite

Juárez Calvillo, M. (2019). Influencia de la formación inicial del profesorado en los hábitos lectores y en el concepto de educación literaria: Reading comprehension and academic performance in Elementary Education. Investigaciones Sobre Lectura, (12). https://doi.org/10.24310/revistaisl.vi12.11110

Issue

Section

Artículos